15 sene kasap işlettik. lise yıllarımda bende babama yardım eder dükkan kapanınca işçileri evlerine götürürdüm. evlenen işçilere arabayı düğün arabası olarak verdiğimiz bile oldu. babam, bu adamlar sayesinde aldığım arabayı işçiden mi sakınacağım derdi. herkes kapımızda işçi olmak isterdi bizim işlerimizde. ilçede babamın yanına işe giren övünürdü. bayramı seyranı hep işçilere kurban kestirerek harcardık. 4-5 tane keserdi babam her işçiye et yetsin diye.
insanı hor görenin tabutu kalkmaz derdi bulgar göçmeni emin abi.
15.01.2022 · 39. sıra
havluterlik
14.01.2022 00:41