Sık geçen başlıklar

temassız var mı 2

ekşi'de gör
olum siz bu tahammülsüzlükle bu hayatı nasıl yaşıyorsunuz? böyle basit şekilde muhattap olabileceğiniz sorulara karşın bu denli abartı tepkilerinizin sebebi ne? bunlar nasıl kafalar ağa? hayatsızlar tam kadro amk.
kartı eline aldıktan soranlar da var.
ulan kart elimde, bekliyorum, çekip alıyor elimden, temassız var mı, he var amk, ne işe yarayacaksa artık.
bir de görece yüksek bir ödeme ise 'limitiniz var mı?' diyeni var. ne bileyim amk var mı. dene işte sen.
ulan tipten anlıyor sanki limitsiz olduğumuzu