5 gündür canımın istediği yemeği alıp yiyemiyorum pahalı diye. sen gelmiş telefondan bahsediyorsun.
edit: mesajlarınız ve yemek ısmarlama teklifleriniz için teşekkür ederim. ama olay alamamak değil. olay yüksek fiyatlardan dolayı almak istememek. ay ortasını, ay sonunu düşünmek zorunda kalmak.
edit 2: kaderdegulecekmis nick'li arkadaş mesaj attı. öğtenciymiş ve yemek ihtiyacı varmış. ilgilenen olursa diye yazıyorum.
17.06.2021 · 13. sıra
gkhns
16.06.2021 12:48 ~ 22:07