Sık geçen başlıklar

telefonunuz bozulsa yenisi alabilir misiniz anketi 1

ekşi'de gör
5 gündür canımın istediği yemeği alıp yiyemiyorum pahalı diye. sen gelmiş telefondan bahsediyorsun.

edit: mesajlarınız ve yemek ısmarlama teklifleriniz için teşekkür ederim. ama olay alamamak değil. olay yüksek fiyatlardan dolayı almak istememek. ay ortasını, ay sonunu düşünmek zorunda kalmak.

edit 2: kaderdegulecekmis nick'li arkadaş mesaj attı. öğtenciymiş ve yemek ihtiyacı varmış. ilgilenen olursa diye yazıyorum.