Sık geçen başlıklar

telefonlarda ötv'nin yüzde 50'ye çıkartılması 2

ekşi'de gör
oğlum ne boş bir şirket bunlar lan, iyisini becersen alırdı millet neden zorluyorsun. gider huawei'nin 1k'lık telefonunu alırlar yine senden almazlar. insan biraz oturup düşünür niye diye.
olsa bile vestelin satışlarını etkilemeyecek olan girişimdir.