Sık geçen başlıklar

telefondaki interneti sürekli açık tutan tip 1

ekşi'de gör
internetim 7/24 açık , mümkün olduğunca da telefonum sessizde . kendime de gayet vakit ayırıyorum dostum , yanlış şeylerle kıyaslama yapıyorsun.

edit : adımızı isyancı koymuş, bizden kurtulmak için kapatıyormuş interneti. arkadaşımız biraz özgüvensiz galiba. "canı istemediği zaman telefonu açmayangillerdeniz" demiş bir de. gerçekten özgüven sorunu var.