bence gayet de rezalet gibi rezalettir. var mı öyle birşey? böyle bir esnaflık anlayışı olamaz. biz de esnaflık yaptık. fiyatı 5 bin lira olan kombiyi çalışan 3.500 dedi diye 3.500 liradan satmak zorunda kaldık.
mağaza açıkken müşteri eline almışken malı yapılan zam bütün etik değerlere aykırıdır...
tek kelime ile rezalet.
13.09.2018 · 39. sıra
yarim hayat
12.09.2018 00:17