bence gerçekten cumaya giden birisi oraya o yazıyı koymaya utanır. ama siyasal islamcılar sağolsun artık dindarlık böyle bir şey. şovu yapılmayan ibadet ibadet değil.
bu arada başlık sahibinin bahsettiği o yeni nesil var ya hiç beklediğiniz gibi gelmedi :d dini sizden öğrenen nasıl dindar olur bunu hiç düşünmediniz dimi :d
edit: şovun kralını bunu paylaşan resmi hesap yapıyor. notu koyan çocuklar kötü niyetli olmayabilir. allah kabul etsin. ama yine de bana göre teknofest gibi bir oluşumda sesli besmele çekmek bile şovdur.
edit 2: başlık sahibinin ilk entrysinde yeni nesil çok farklı geliyor minvalinde tatava vardı, benim ikinci paragraf o kısım silinince boşa düştü.
edit 3: ilk entrynin ilk hali @1207 isimli yazar gönderdi sağolsun.link
03.09.2022 · 27. sıra
wakizashi
02.09.2022 12:49 ~ 14:40