2 gündür deprem bölgesinde ne olduğu belli olmayan ve hiçbir işe yaramayan sadece kameraların olduğu yerde tekbir getiren insanlardan rahatsızım.
artı olarak zaten gerçekten işini yapan insanlarında işine engel oluyorlar., adamlar bir de bu saçma sapan insanlarla uğraşmak zorunda kalıyorlar.
depremzede zaten bilmem kaç saat göçük altında kalmış bir travma yaşarken çıktığında bir de bunlara maruz kalıp yeni bir travmaya sebep oluyor.
12.02.2023 · 19. sıra
cedriciker
11.02.2023 00:00