Sık geçen başlıklar

tek okuma hakkı olsa okunacak kitap 2

ekşi'de gör
suç ve ceza. hayata bakışımı değiştirmişti ciddi manada.
şu amk yerinde gördüğüm en saçma anket olabilir bu. lan bi kitabı buna layık görüyorsam ben bu kitabı zaten okumuşumdur, biliyorumdur. ee o zaman tek okuma hakkımı niye ona kullanayım?

şu anketçilerdeki kafayı bir gün çözebilirsem herhalde uzaya gidecek noktaya gelmişimdir.