Sık geçen başlıklar

tek başına tatil yapan garip ve yalnız tip 2

ekşi'de gör
napalım amk bütün yaşıtlarım kankalarım kuzenlerim hepsi bok varmış gibi evli hepsinin başında birer tane mutsuzluk memnuniyetsizlik uyumsuzluk asık surat abidesi karı,

en az bir tane ruh hastası hiperaktif manyak çocuk,

kendileri desen zaten bitmiş uzatmaları oynuyor hepsi birer otomatik portakala dönüşmüş,

eee kimle gidelim tatile bunlarla gidip de paramızla rezil mi olalım mis gibi tatilin içine mi sıçılsın?..

kendi başıma kafama göre rahat rahat tatilimi yapıyorum o arada tanıştıklarımla da güle oynaya günü geçiriyorum...

edit: imla
sırf bu yüzden sadece yalnızları ağırlamak üzerine inşa edilmiş bir otel projem var evli ve çocuklu alınmayan sadece yalnız vakit geçirmek isteyenlerin kalabileceği bir yer… olsa çok güzel olmaz mıydı ama ya tüm hizmet sektörü sadece ve sadece evli çocuklu insanlara hitap ediyor