uzunca bir süredir çalışan eski teçhizat(güç trafoları,akım trafoları,gerilim trafoları) yenisi ile değiştiriliyordu.ki bu malzemeler ülke çapında milyar liraları bulur.sebebini zaten bilen biliyordu ama salağa yatan çok kişi vardı.bu tipleri yatırıp sikmedikleri için yönetimimiz haksız.
her neyse 2 sene içinde bütün sistem modern hale getirilip alacak firmaya paket halinde teslim edilir.sponsoru da halk olacak haliyle.
adamlar gider ayak her türlü şeyi göze almışlar çünkü böylesine stratejik bir kurumu satmak,ülkeye ihanet etmekle aynı sınıftadır benim için.
04.07.2021 · 20. sıra
ampirikuku
03.07.2021 11:02