sanki adamın evine ekmeği bu yukarıda yazanlar gönderiyor. ihtiyacı vardır etmiştir. 6 senede bir bok öğrenememiştir, farklı bir sektördür kabul etmiştir. evde çocuğu vardır etmiştir. nedir bu mühendis egosu?
ben 14 yıllık mühendisim, işim olmazsa çöpten kağıt toplarım. bunun hesabını size de vermem. evde bekleyenlere veririm.
20.07.2020 · 36. sıra
egeee
19.07.2020 15:18