Sık geçen başlıklar

taze kişniş 1

ekşi'de gör
şimdi şöyle bir durum var, kişniş dünyada tadı farklı insanlar tarafından farklı algılanabilen tek yiyecek.

belli dna kodlamalarına sahip insanlar kişnişin tadını gayet hoş, aromatik, otumsu, narenciyemsi, maydonoza çok benzer bir tat profilinde algılarken bazılarında dna'larındaki "kişniş senin için zehirli" kodlaması yüzünden kişnişin tadını ağır sabunumsu, demirimsi bir profil olarak algılıyor.

sanırım türkiye coğrafyasında bu ikinci dna dizilimi çok daha fazla, bu sebeple bizde sevilmeyen bir yeşillik.

çok insan gördüm kişniş yiyip ay ne güzel ne aromatik bir tat diyen. sorun kişnişte değil gençler, bizde.