Sık geçen başlıklar

tayyip erdoğan'dan liyakat ve ehliyet müjdesi 1

ekşi'de gör
parlementer sistemde de bakanlar disaridan atanabiliyordu. 16 yil boyunca neden goremedik bu hamleyi? 16 yil boyunca haketmeyenlere sirf vekil olduklari icin mi bakanlik verildi? her yaptiklarini ovmekte ustelerine yok. memnun kalmazlarsa parlementer sisteme donerler, "mujde! halk kendi bakanini kendi sececek!" derler.