ilginç bir gelişmedir. ysk rte'nin adaylığını kabul ederse kendimizi kuzey kore'den farklı görmenin pek de anlamı yoktur.
hala "iran olursak?", "afganistan olursak?" diyen var. yeterince olmadık mı?
edit: oyunuzu buna göre verin arkadaşlar, "anayasa'ya karşı çıkar mı, çıkarsa halk bunu engelleyebilir mi?", "seçimi kaybetse bizi iç savaşa sürükler mi?", "bu entry'i girince kapıma polis dayanır mı?" gibi soruları senelerdir soruyoruz, seçimi 2. tura bırakıp 2 hafta daha erdoğan ve bahçeli'nin hakaretlerini dinleme ve senelerdir süren üzerimizdeki baskıyı ve riski artırma lüksümüz yok diye düşünüyorum.
22.03.2023 · 50. sıra
insan sevmiyorum ben
21.03.2023 15:08 ~ 19:50