Sık geçen başlıklar

tayyip erdoğan'ın atama bekleyen öğretmene cevabı 1

ekşi'de gör
"umudumuz yok, atama bekliyoruz" diyen öğretmen adayına verdiği cevaptır.
"herkesin atanmasını beklemeyin, öğretmenlik dışında şeyler de düşünün, biz yavrularımız 'üniversite okudum' diyebilsin diye herkesi üniversiteli yaptık."

not: yorumsuz paylaşınca fark ettim aslında, kendilerini en güzel kendileri anlatıyorlar promptersız kalınca.