"umudumuz yok, atama bekliyoruz" diyen öğretmen adayına verdiği cevaptır.
"herkesin atanmasını beklemeyin, öğretmenlik dışında şeyler de düşünün, biz yavrularımız 'üniversite okudum' diyebilsin diye herkesi üniversiteli yaptık."
not: yorumsuz paylaşınca fark ettim aslında, kendilerini en güzel kendileri anlatıyorlar promptersız kalınca.
08.06.2018 · 13. sıra
visne curugu
07.06.2018 18:17 ~ 18:27