Sık geçen başlıklar

tavuk dünyası 3

ekşi'de gör
açılın ben cost controllerım. herkes maliyet ile ilgili birşeyler demiş. detaya girmeyeceğim keza detay vermeden de iki ayak üstüde yürüyebilen bir insanın durumu anlayabilecek kapasitede olması lazım. tavuk dünyasının uyguladığı satış fiyatı politikası tamamen (capslock açık)"adam sikmek"tir.
savunanlar oldukça sırtı yere gelmeyecek restoran zinciri.

tavuğun kilosu 50 60 tl. toptan alıyordur, ama hadi 50 diyelim. 100 gram tavuk, 5 tl. üzerine nasıl bir krema, baharat ekliyor ki 104 tl'ye satıyor? şakasınız abi.

şurada zengin savunmayın be abicim.
bebek avucunu anca dolduracak porsiyonda soslu tavuk verip 20 lira isteyen ve doymanızı bekleyen bir mekanı övebilecek vizyonsuzlukta insanların olduğunu bize gösteren bir başlık.

(bkz: şimdi reklamlar)