Sık geçen başlıklar

tavuk döner fiyatlarının çığrından çıkması 1

ekşi'de gör
bugün bir tavuk dürüme 30 lira vermemle farkına vardığım durum.

yediğim yer ne çok lüks ne de merdiven altı bir yer. tombik ve sandviç döner 25 liraya, dürüm 30 liraya çıkmış. eminim daha pahalı satan işletmeler de vardır.

altı üstü tavuk lan bu. fakir yiyeceği. küçükken et döner yiyemedigimiz için tercih ettiğimiz yiyecekti.

eskiden ucuzlugundan arkadaşlar arasında bulusuldugunda hepsine ismarlardin, dürüm başına 7 lira verdiğinden koymazdi.

şimdi bırak ısmarlamayi kendine alirken 20 defa düşünüyorsun.

işletmeleri suçlamıyorum, ülkenin geldiği hal ortada. genel bir isyan konusu sadece, bu gidişle fiyatını düşünmeden alacağımız tek ürün simit olacak galiba.