ılıkların raconudur. tavlada her türlü vur kaç yapılır. ağlayacak olan oynamasın amk. açık vermeseydin.
30 senedir tavla oynarım, başlık altında z kuşağı beberuhilerinin icat ettiği kurallar gördüm. kendi götlerinden kural, racon uydurmuşlar yenilince ağlamaya meyilli oldukları için. tavla sert oyundur. kırmaya uygun zar geldiği halde aman jest olsun diye kırmayan normal hayatta da kendinden göt isteyeni kırmaz verir...
not: bir de sikik oyun veya zeka gerektirmiyor yazanlar var. ulan aptalsan tavlada hayatta kazanamazsin. sikik oyun diyen de kesin tabu falan oynuyodur mk gereksizi...
edit: z kuşağı bombardıman yapmış mesaj kutuma. hazımsız ve mızıkçısınız işte. ne boomer kuşağı ne de x kuşağı böyle bir kuralla oynamaz, oynayanı görmedim. z kuşağının her haltı sulandırmasından başka bir şey değil.
01.06.2021 · 8. sıra
karizmatik bir nick olsun
31.05.2021 10:52 ~ 13:08