tam da bunu anlatan mükemmel bir karikatür vardı.
- canınız tatlı çektiğinde bir fincan az şekerli tü..
diyen birine adam kafa göz dalıyordu, çok komikti gerçekten.
tatlının yerini hiçbir şey tutmuyor bizimkisi gönül avutmak arkadaşlar.
23.09.2021 · 30. sıra
4mevsimkirmizioje
22.09.2021 10:26