Sık geçen başlıklar

tarkan'ın da dediği gibi 1

ekşi'de gör
bir süredir yazılıp çiziliyor, konuyla ilgili konuşuluyor. bize de hergün soruyorlar "doğru mu değili mi?". 'değil' desek de inanmıyorlar, 'yok öyle bir şey' desek de inanmıyorlar. demek ki hissediyorlar. belki de haklılar. evet, doğru baba oluyorum. doğru. çok mutluyum. paylaşmak istedim sizlerle de.