beli kırılarak, acı çektiğinde ise tekmelenerek öldürülmesi gereken kişidir.
skerim insanlığınızı. ulan bu adamdan hayır mı gelecek sanıyorsunuz? şu an pişman mı sanıyorsunuz? büyük ihtimalle polis arkadaşlarıyla çay içiyordur.
idam edelim gitsin. cb rte seçim sırasında meydanlarda 'idam gelsin' diyebiliyorsa ben de fikrimi açıklayabilirim.
insanlık öğretilmez. idam edelim gitsin.
05.12.2017 · 24. sıra
rencidefelek
04.12.2017 12:48