Sık geçen başlıklar

tanımadığın biriyle gelen iletişime geçme isteği 1

ekşi'de gör
uygun ortamı bulursam ben bunu çekinmeden yapıyorum. genelde yaşlı insanları gözüme kestiriyorum.bir anda lafa dalıyorum sohbetim de az buçuk tatlıdır ,hiç yadırganmadım şimdiye kadar.bir anımı anlatayım , bir seferinde üsküdar-beşiktaş vapurunda bir teyzeyle karşılaştım.istanbul’a yeni gelmiş birisi olduğu besbelliydi. sürekli o tombik parmaklarıyla selfy,video falan çekiyordu. denize hayranlıkla bakıyordu. whatsapp'tan story falan atıyordu. yanaştım yanına . abla ver ben çekeyim fotoğrafını dedim. önce bi güldü , hoşuna gitmişti. bi de böyle çek , bi de böyle çek diye diye baya fotoğrafını çektirdi. sonra açtı galeriyi beraber inceliyoruz. nasıl çıkmışım diye her fotoğrafını bana soruyor. hepsine muhteşem , bak bu süper falan diyorum bir mutlu oluyor ki görmeniz lazım. yavrum sen bile genç gözünle güzel bulduysan gerçekten güzel çıkmışım diyor. abla tabi güzel çıkmışsın ya diyorum mutluluktan kahkaha atıyor.sonra normal muhabbet ediyoruz işte. hiç sormadan bana o anki dertlerini anlatmaya başlıyor. çekinmeden hayatı hakkında her şeyi söylüyor. sonra da o aldığım bilgilerle bunu bi güzel dolandırı… şaka şaka . dertleşip ayrılıyoruz . bi ihtiyacın olursa numaramı verebilirim falan diyorum . dualar ediyor , ayrılıyoruz. öyle işte. kendi halinde bir insan görürsem direkt yanına gider lafa girerim çekinmeden . farklı ınsanlarla tanışmak çok güzel, tavsiye ederim :)