Sık geçen başlıklar

tanışılan kızın ak partili çıkması 1

ekşi'de gör
yazıklar olsun, siz hangi ara bu kadar ayrılıkçı oldunuz da insanları desteklediği partiden dolayı hor hakir görüp tek kalemde harcamayhfdsagjsbajshshfhsbv
şaka lan şaka, anında hiç tartışmaya polemiğe bile girmeden kendisine hayatta başarılar diler, arkama dahi bakmadan uzaklaşırım, ki yapmışlığım da var. hatta bir anda tüm duygularım ve iyi niyetim buhar olup uçmuş, gözümdeki o melek dediğim hatun embesile dönüşüvermişti. şimdi böyle düşündüğüm için taşlayanlar olacaktır, onlara da şu kadarını söyleyeyim; bunda 5-6 yıl önce akpli insanlara karşı bu denli bir önyargım, bir kırmızı çizgim yoktu. ne oldu da bu hale geldim acaba?