Sık geçen başlıklar

tamir ve inşa etmenin erkekleri mutlu etmesi 1

ekşi'de gör
kendimden bildiğim kadar çevremde de gözlemlediğim durum.

böyle gevşemiş prizi sıkıştırmak olsun, avize bağlamak olsun, ne bileyim evin tesisatında iki conta veya duş başlığı değiştirmek olsun, ordan burdan toplanılanlarla sıfırdan bir şey yapmak olsun bir mutluluk hormonu salınımına sebep oluyor. hani arabanın kaputunu açıp sorunu kendin halledince gelen mutluluk "oh iyi oto tamirciye para da vermem" gibi ekonomik kaygılı bir mutluluk da değil, daha saf ve temiz duygulardan bahsediyorum sözlük, badanayı kendin yapınca gelen mutluluktan bahsediyorum.

bildiğin "ehe ben işe yaradım" diye seviniyoruz lan. siz hiç depresyon geçiren inşaat amelesi gördünüz mü sorarım size? bence bir an önce el ele şantiyeye gidip yarınlar yokmuş gibi duvar malalamalıyız, çimento karmalıyız, bişeyler vidalamalıyız ve her şey güzelleşmeli. evet.