Sık geçen başlıklar

tam kapanmaya rağmen çalışacak yazarlar 1

ekşi'de gör
covid olsam, evden çalış derler. hadi diyelim öldüm, "yav emre'yi fabrikanın bahçesine gömelim de ne olur ne olmaz belki işimiz düşer" derler. ertesi gün mezarıma gelirler, "-emre bey biliyorum öldün ama bak şu iş biraz acil, aradan çıkartıversen..."

edit: duramıyorum:

- emre bey şu projeyi ayak ucuna doğru gömüyorum buradan alırsınız. az önceki projeyi biraz bekletelim bu daha acil.
- emre bey, ölmeden önce haber vermemişsiniz, ihbar süresi diye bir şeyden haberiniz yok galiba?
- kanka ezgi'lerin odasında çok harika helva var bitmeden gel bak eheğe.