Sık geçen başlıklar

tam kapanmada memurların tam maaş almaları 2

ekşi'de gör
garibanın garibana ettiği zulüm gibisi yok memlekette herkes düzenden şikayetçi ama çok düzülenin tepkisi yine düzülene ya da az düzülene, çıkıp da demiyor ki birlik olup bizi düzene niye tepki koymuyoruz!
başka memurları bilmem de bir memur olarak 8-5 çalışmaya devam ediyoruz. muhtemelen tam kapanmada da çalışacağız.
evet sağlık bakanlığı.