Sık geçen başlıklar

taksicilerin taksi azlığına karşı zam isteği 1

ekşi'de gör
olayın aslı bir araca binip gitmek istediğimiz yere gitmek ve bunun için anlaşılan ücreti ödemek kadar basit bir mantığa dayanırken; nasıl olup da böyle bir taksi mafyası bataklığına düştük anlayamıyorum. mecbur muyuz lan biz bu heriflere? serbest bıraksanıza lan überi! yok, iki üç seneye otonom araçlar işi zaten patlayacak götünüzde, o plakaları falan komple götünüze sokacaksınız da zaten; şu önümüzdeki birkaç yılı bok etmesek; insan gibi hizmet alsak olmuyor mu?