Sık geçen başlıklar

takım elbiseyle çorapsız ayakkabı giyme modası 1

ekşi'de gör
allah belasını versin öyle modanın.
bunlar yüzünden normal çorapla takım elbise giydiğimiz zaman keko gibi duruyoruz.
cesaretimi toplayıp çorapsız deneyeyim dedim, yakışmıyor aga. komik duruyorum, sanki herkes bana gülüyormuş gibi hissediyorum. sanki birşeyi unutmuşum gibi dengesiz dengesiz yürüyorum.
kim başımıza bela etti lan bunu?