taşlı denizleri içten içe daha çok severim. hem suyu buz gibi olur, hem de cam gibi berraktır.
diğer faktörler de çok umrumda değil açıkcası, şezlong olmasa bile sorun etmem şemsiye olduğu müddetçe. e pansiyona zaten uyumak için gideceğim muhtemelen. daha ne olsun? (pansiyonun hijyen açısından sıkıntılı olmadığını varsayıyorum)
zaten oldum olası en ufak sorunları tolere edemeyen, tat kaçıran, söylenen insanlardan nefret ederim.
tanım: öğrenci bütçesine uygun, ekonomik, mis gibi tatildir.
21.08.2020 · 39. sıra
beyaztisort
20.08.2020 17:23