götünüz varsa olun. ailesinden uzakta üniversite okuyamayan ılık götlüler benzinlik tuvaletlerinde sıçıp, tırda uyuyup, sağlıksız beslenmeye ne kadar dayanırlar… başkalarının fazla maaşına göz dikmek yerine ben niye alamıyorum demek çok zor bu cehalet için…
güncelleme;
herkes beslenmeye takılmış. arkadaşlar avrupa'da tırları şehrin ana arterlerinde göremezsiniz ve öyle gidip taze sebze meyvesini alacak zamanları olduğunu sanmıyorum (uykudan feragat etmeden) ha olaki uykudan feragat ettiler aldılar vs bu sefer de uykudan dolayı sağlıksız bir durum söz konusu. öte yandan taze yemek sağlıklı beslenmek değil gün boyu koltukta oturmak ve atıştırmalık yemek sonrasında da spor yapmadan uyumak çok sağlıklı bir durum değil. beslenmeyi bir bütün olarak ele alın lütfen. tezgahı açıp tüpü koyup iki menemen yapmayı sağlıklı bir durum sanmayın.
en basiti her şey çok kolay olsa kimse kimseye özel sektörde bu paraları vermez.
03.07.2023 · 13. sıra
drakigns
02.07.2023 12:17 ~ 14:39