bugün selçuk tıp fakültesi 6. sınıf öğrencisi hastane stajlarını tamamlarken hastahaneden kaptığı covid nedeniyle yoğun bakıma kaldırılıyor ve ne yazık ki mücadelesini kaybediyor.
intörn doktorların(tıp 6. sınıf öğrencisi) ne şartlarda çalıştığını tahmin bile edemezsiniz, özellikle covid döneminde bir adet cerrahi maske bile verilmeyen öğrencilerin zorunlu olarak okula çağrılmaları neticesinde gencecik bir kız yitirildi bugün.
https://www.haberkusagi.net/…urtulamadi-h12533.html
11.09.2020 · 20. sıra
lal u ask
10.09.2020 11:19 ~ 14:51