Sık geçen başlıklar

türklerin yaşlandıkça bilgeleşmemesi 1

ekşi'de gör
yaşlanmak bilginin diyetidir normalde. ama bu ülkede yaşlanıp da bilge dede olması gerekenler, asabi ergen oluyor. mesela benim dedem. 80 küsür yaşında, sakalı göğsünde, ak ak, elinde bastonu üzerinde paltosu; bekliyorsun ki bilgece konuşsun, aforizmalar saçsın, ders alınacak güzel anılar anlataın falan filan. ama o ne yapıyor? vay efendim şu selam vermemiş de kafirmiş, bu böyle demiş de dürzüymüş. torunu geliyor yanına, bir öp kokla, otur yanına oyun oyna, hayatı öğret usluca. o ne yapıyor? höd hös höt.

yaa arkadaş! 70 yaşından sonra yeniden bilgelik eğitimi verilmeli bunlara. dede cozutuk olunca komple yanlış gidiyor çünkü. devlet buna el atsın. yoksa benim dedemle aram bozulacak.