yaşlanmak bilginin diyetidir normalde. ama bu ülkede yaşlanıp da bilge dede olması gerekenler, asabi ergen oluyor. mesela benim dedem. 80 küsür yaşında, sakalı göğsünde, ak ak, elinde bastonu üzerinde paltosu; bekliyorsun ki bilgece konuşsun, aforizmalar saçsın, ders alınacak güzel anılar anlataın falan filan. ama o ne yapıyor? vay efendim şu selam vermemiş de kafirmiş, bu böyle demiş de dürzüymüş. torunu geliyor yanına, bir öp kokla, otur yanına oyun oyna, hayatı öğret usluca. o ne yapıyor? höd hös höt.
yaa arkadaş! 70 yaşından sonra yeniden bilgelik eğitimi verilmeli bunlara. dede cozutuk olunca komple yanlış gidiyor çünkü. devlet buna el atsın. yoksa benim dedemle aram bozulacak.
27.02.2018 · 47. sıra
oksuz sari cicek
26.02.2018 00:36