Sık geçen başlıklar

türklerin ruslardan korkması 1

ekşi'de gör
korkmak değil de ''temkinli olmak'' diyelim biz buna.

son 400 yıl boyunca neredeyse her 20 yılda bir rusya ile savaşmış, her seferinde bozguna uğramış ve bunun sonucunda kamu maliyesi iflas ederek batmış osmanlı devleti gerçeği önümüzde duruyor.

tarihte en çok türk öldüren devlettir rusya.

aynı coğrafyada yaşamamız, ortak hedefler için rekabet etmemiz de cabası.

üstelik rusya, abd ve avrupa ülkeleri gibi demokrasi kültürü olan bir devlet değildir.

dibine kadar asyalı bir devlettir ve fevkalade militaristtir.

birkaç yıl önce işgal ettikleri ukrayna'dan bile çıkmadı adamlar.. 2008'de gürcistan'a saldırmaları ve istediklerini söke söke almaları da cabası.

dikkatli olmak şarttır.