en yakın arkadaşlarımdan biri montreal'de bir inşaat firmasında mühendis olarak çalışıyor. aslen ıraklı, doğma büyüme kanadalı arap bir iş arkadaşı geçtiğimiz haftalarda istanbul'a turistik gezi amaçlı geldi. arkadaşım milliyetçi ya da gurbetteyim ah istanbul diye ağlayan bir tip değil, istanbul hakkında sadece nasıldı diye sormuş ki turistler için istanbul birkaç sene öncesine kadar çok değişik bir deneyim sunan mistik bir yerdi, haliyle ona göre bir cevap bekliyor. adamın cevabı "it was ok". sadece bunu söyleyince arkadaşım da üstelemiş biraz, adamın dediklerini aynen aktarıyorum: "nereye gitsem herkes araptı, hiç türk görmedim (görse bile gördükleri her hücreleriyle araplığa özenen debiller olduğu için ayıramamıştır hahasd), kafelerde çalışanlar bile araptı, bu beni çok tedirgin etti, istanbul'un eskiden güzel olduğunu duymuştum ama kusura bakma. montreal'de uçaktan inince white people my people diye bağırmak istedim."
bunu söyleyen ıraklı bir arap, ay ırkçı mıdır nedir acaba yhaaa.
arapsız hava sahası bulmak istiyorsanız galata ve karaköy taraflarını tavsiye edebilirim, 34 yaşındaki arap kadının kocasının 19 yaşındaki son karısıyla kıran kırana bir mücadeleye girişmek için ihtiyaç duyduğu kozmetik savaş boyalarını ve swarovskileri satın alabilecekleri yerler pek olmadığı için henüz çekirge sürüsü dadanmamış, sanata, parayla satın alınamayan ve altın varaklı olmayan hiçbir şeye alakaları olmadığı için sergiyle, bianelle işleri yok. ha bir de istanbul sahil şeridinde az biraz deniz manzaralı eviniz varsa kentsel dönüşüm lafını duyduğunuz an tetikte olun, sizi e-5 kuzeyine sürüp yuvalarınızı, anılarınızı araplara işgal ettirme planları üzerinde yoğun kafalar patlatıldığına emin olabilirsiniz.
16.09.2017 · 3. sıra
isolde
15.09.2017 12:04 ~ 12:06