Sık geçen başlıklar

türklerin en hastalıklı özelliği 4

ekşi'de gör
insanların özel hayatlarına olan gereksiz ve aşırı merak.
devleti allah sanmaları, devlete tapmaları, devleti eleştirilemez sanmaları.
vergi kavramını bilmememeleri
küfür etmeyi samimiyet,
nezaketi zayıflık,
mütevazılığı aptallık,
iyi niyeti enayilik,
yüzsüzlüğü özgüven,
kazık atmayı kurnazlık,
insanların hayatına karışmayı özgürlük sanmak.
"kendilerini zengin sanmaları".

evet..

ınstagrama bakarsanız, kendilerini zengin zannettiklerini görürsünüz.

bu ön izlenim, "kan kusup kızılcık şerbeti içmek" deyiminin bilinçaltlarına mıh gibi kazınması aptallığının bir sonucudur.

fakir olduklarını ve bunun sebebinin zenginlerin oksijeni olan "fakirler üzerinden alınan vergiler" olduğunu kabullenseler, kolektif bir adım atabilirler.

ama onlar "ben de varım" ispatı ile o kadar meşguller ki, tüm sosyal medya uygulamaları ve tüm dizi platformları gibi araçlar onları güzel oyalıyor.

oysa gerçeklere odaklanabilseler, hayatları değişebilirdi.