Sık geçen başlıklar

türklerin amerika'dan korkmaması 1

ekşi'de gör
“kahraman amerikan askerlerinin evlerine sağ-salim dönmeleri için dua ediyorum.” diyen de bizdik arkadaşlar.

“amerika en önemli müttefiğimizdir hatta ben de büyük ortadoğu projesinin eşbaşkanıyım.”

hangi marjinal elitist demişti la bunu? en çok buna gülerim.