henüz güneşten vergi alınmasının bir yolunun bulunamamış olmasıdır.
güneş'in de artık ülkemizde bir ofis açması ve vergi vermesi gerekmektedir. yoksa yasaklanmalıdır. öyle bedavadan insanlara enerji vermek, bitkilere hayat vermek, ısıtmak filan olur mu ya?
05.07.2017 · 35. sıra
tarzanbaba
04.07.2017 13:55