Sık geçen başlıklar

türkiyede güneş enerjisinin yaygınlaşmama nedeni 1

ekşi'de gör
henüz güneşten vergi alınmasının bir yolunun bulunamamış olmasıdır.

güneş'in de artık ülkemizde bir ofis açması ve vergi vermesi gerekmektedir. yoksa yasaklanmalıdır. öyle bedavadan insanlara enerji vermek, bitkilere hayat vermek, ısıtmak filan olur mu ya?