Sık geçen başlıklar

türkiye'de okuduğunu anlama oranının %0 çıkması 1

ekşi'de gör
ben okuduğumuza şükrettim. zira burada bile içereği açıp okumadan direkt başlığa göre küfür eden adamlar var.

iyi yine okumuşuz da anlamamışız.