ben okuduğumuza şükrettim. zira burada bile içereği açıp okumadan direkt başlığa göre küfür eden adamlar var.
iyi yine okumuşuz da anlamamışız.
28.12.2016 · 22. sıra
belkigelmezyarin
18:54