olması gerekendir.
türkiye'de üretim-montaj ne olursa olsun fabrika kurmuş, yatırım yapmış, en az bilmem kaç kişiye istihdam sağlamış firmaların "sadece türkiye'de ürettiği modellerde" % 50 ötv indirimi yapılmalıdır.
örnek: ford, hyundai, toyota, fiat, renault... adamlar senelerdir türk işçi istihdam ediyorlar. modeller çıkarıyorlar. üretip avrupa'ya da gönderiyorlar. hyundai'den aldığın ötv yüzdesi volkswagen ile aynı! vw ise türkiye'de ferit şahenk ile anlaşmış, en düşük donanımlı araçlarını en yüksek fiyata satan bir alman üreticisi... ne olur türkiye'de montaj fabrikası açsa? en azından lastikleri burada takılsa? sadece sileceklerini burada taksalar bile yan sanayi coşar...
23.09.2016 · 33. sıra
lostdiary
17:13 ~ 23.09.2016 00:14