rumlar senin soyunu kırmaya kalkmış, bu yüzden türk ordusu kıbrıs'a çıkarma yapmış, türk milleti senin için yıllarca amerika'dan ambargo yiyip tüp kuyruklarında telef olmuş ve bir ton zorluk çekmiş, senin için kıbrıs çıkarmasında askerlerin şehit olmuş veya işkence görmüş (bkz: cengiz topel) sen şimdi gelmiş türkler işgalci diyorsun öyle mi?
köyleri basıp türklere tecavüz edip öldüren, kadın çocuk demeden katledenleri mi savunuyorsun?
30.01.2024 · 2. sıra
otobuste sessiz osuran adam
29.01.2024 09:17