manavgat'ta evi yanan kanser hastası cemile nine diyor ki:
"tedavim için ineğimi 15 bin liraya satmıştım. evimle birlikte para da yandı. 2 keçimi kurtulsunlar diye iplerini kesip salmıştım. umarım onlar iyidir."
kendime zaten gelemiyordum ama kanserle mücadele eden bir babanın evladı olarak artık çok uzun bir zaman kendime gelemeyeceğim. bu nine gibi kim bilir kaç masum insanımız var. keşke çok zengin olup hepsine yardım edebilseydim. şu yattığım yatak değil iğneli fıçı sanki.
parmağı olan ve bu katliama sessiz kalan hatta sevinen herkesin o alevler içinde kalmasını tüm kalbimle diliyorum.
edit: bu entrynin seri eksilenmesi umrumda değil ben sadece sizin çürümüş kalplerinize acıyorum. sizin de içinizdeki ormanlar kül olmuş işte bu dehşet verici.
31.07.2021 · 10. sıra
daginikligimlameshurum
30.07.2021 00:03 ~ 11:22