Sık geçen başlıklar

türkiye'nin içinde bulunduğu döneme verilecek isim 2

ekşi'de gör
lise son karne haftası gibi, kimin ne bok yediği belli değil. bir başıboşluk sarmış etrafı. dersler boş, okul yönetimi yok, okul bahçesinde boş boş tur atıyoruz.
başlığın uzun hali 'türkiye cumhuriyeti tarihisel olarak dönemlere ayrılsa, içinde bulunduğumuz döneme verilecek isim' olmalıydı, ama malum karakter sınırı.

ben ergenlik dönemi derdim. doğuş, kuruluş, büyüme, gelişme gibi dönemlerin bir kısmını atlattık. şuan tam anlamı ile yetişkin bir devlet olmak üzere ergenlik dönemimizi geçiriyoruz.

- cepte para yok
- bütün hayatımızı sosyal medya şekillendiriyor
- herkeste libido zirvede, insanlar tuttuğunu sikmeye çalışıyor
- ülkecek depresif-agresif bir ruh hali içerisindeyiz
- her şey hakkında bilgimiz var, bilmediğimiz bir konuyu kabullenmeyi bilmiyoruz
- kendimizi dünyanın merkezi olarak görüyoruz

biraz daha uğraşsam, liste uzayıp gider. bir gün ya birinden çok pis dayak yiyeceğiz, ya da askere gönderecekler. işte o zaman aklımız başımıza gelecek.