varsa bile gayet normaldir.
emin olun ermenistan'da büyük bir deprem olsa nasıl yardım edileceğinin de planları vardır. devletler böyle şeyler yaparlar. onların da bizi nasıl işgal edeceklerine dair planları vardır.
bu ülkeyi kötülemek için bir bahane değildir.
10.12.2019 · 8. sıra
garipbasci
09.12.2019 04:57