yılmaz güney tabii ki. bir de bizim şabalak solcular bu herifi nazım hikmet ile aynı kefeye koymazlar mı? nazım'a bundan büyük hakaret olmaz.
tam bir kriminal tip. ölümlü iki vukuatı var, birini herkes biliyor. bir hakimi vurdu.
diğeri; 1966 yılında bir film çekimi esnasında kafayı çekip direksiyona geçiyor ve bir kız çocuğunu öldürüyor. gazete haberinde yine kafayı çekip otel lobisindeki aynaya ateş ettiği yazılı. görsel
hani yılmaz güney hollywood'a gitseydi şöyle büyük aktör olurdu diyorlar ya. muhtemelen tüm kariyeri 1966 yılında kafayı çekip arabasıyla bir çocuğu ezdiği anda biterdi...
ancak bizim insanımız biraz farklıdır. burada sarhoş sarhoş silah çekip sağa sola rastgele ateş eden adam paris'e gittiğinde sokağa tükürmez...
24.06.2024 · 46. sıra
shepky
23.06.2024 14:55 ~ 15:00