rte'nin müjde açıklamalarından sonra, içinde bulunduğumuz hafta olabilir.
bu güzel, bu mübarek haftanın bi kısmını yemiş bulunuyoruz lakin geri kalan kısımda, kadınlara eşitlikçi yaklaşmayı, rakının yanında ezine ve kavun indirmeyi, ahlaksız progressive rock dinlemeyi planlıyorum.
öleceğini bilmek gibi bir şey lan... gidip bi tur sevişsem mi? tecelli eden adalet numuneleri mi toplasam sağdan soldan?
burdan yedek alalım desem, pek de güzel değil yani ortam, bilemedim.
hayırlısı artık...
12.04.2017 · 34. sıra
demesi kolay tabii
11.04.2017 10:24