harbiden bi olaylar dönüyor. 2008'ten beri türkiye'ye gelmeyen israil başkanı bile geldi. hükümetin hiçbir uygulamasını beğenmeyen biri olarak savaşın başından beri uyguladığımız dış politikayı gayet yerinde buluyorum. hani bazen bir şey acayip yolunda gidince insan her şeyin bi anda tepetaklak olacağından tedirgin olur ya. öyle bi tedirginlik içerisindeyim. alışık değiliz bu kadar mantıklı ve düzgün hamlelere.
umarız savaşa olan tarafsızlık durumumuzu bozmadan lehimize çevirebileceğimiz hamleler peşindeyizdir. bir kez olsun şaşıralım, helal olsun diyelim, doğru işi tebrik etmenin nasıl bir şey olduğunu gösterelim bazı trollere.
11.03.2022 · 12. sıra
jared nomak
10.03.2022 00:02