Sık geçen başlıklar

türkiye'nin antarktika'ya üs kurması 1

ekşi'de gör
2013'te yapılan ilk açıklamaya göre 2015'te üs kuran 30. ülke olacaktık/olacakmışız, 2017 olmuş "antartika'da bir bilim üssü kurmayı programımıza aldık." diyorlar. yine tekrar ediyorum: (bkz: neotürkiye'nin panzehiri hafızadır)

bu geçmiş tarihli haberleri çomarların gözüne gözüne sokacaksın, gerçi bu kez de "2013'te gezi oldu, 17-25 aralık oldu, 2014'te ortalığı çoh garıştırdılar, 2015'te seçim oldu, goalisyon oldu, 2016'da darbe oldu" falan bahaneler sunarlar. a.g.