Sık geçen başlıklar

türkiye'nin akp'den önce de leş gibi olması 1

ekşi'de gör
şu halimize göre fersah fersah daha iyi durumdaydı. haftada 2 ya da 3 kez sinemaya gider, aşağı yukarı her gün döner yer, arkadaş ortamlarında kasa kasa bira tüketirdik. şimdi bunları sadece zenginler yapabiliyor. adalet bile şimdikinden 100 kat iyi durumdaydı. polisin, mahkemelerin yaptırım gücü vardı. şimdiki gibi silahla yakalansan serbest bırakılmazdın. g.tünden kan alırlardı adamın.