büyük ortadoğu projesi gereği sınırlarımızı değiştirmek istiyorlar.
ama nato ülkesi olmamız bunu engelliyor. nato, üye ülkelerin sınırlarını korumakla mükellef.
ayrıca nato'dan atılamıyoruz. kendi isteğimizle ayrılmamız gerek.
bu yüzden abd ile papazmışız gibi atar yapıp nato'dan kendi isteğimizle çıkıyormuşuz gibi rol yaptıracaklar. seçmen de reisini alkışlayacak.
16.08.2018 · 30. sıra
garipbasci
15.08.2018 00:10 ~ 00:20